پکیج های ادمینی اینستاگرام 

ادمین اینستاگرام 

ادمین اینستاگرام به شما در مدیریت و پشتیبانی پیج اینستاگرام کمک میکند و زمانی که قصد دارید در اینستاگرام فعالیت کنید و جزو محبوب ترین پیج ها شوید، باید طبق اصول معینی عمل کنید. شرکت ویژن مدیا با استفاده از فعالیت های مداوم باعث تداوم بخشیدن به پیج اینستاگرام  و در نتیجه افزایش درامد شما می شود.

تعداد آفیش فیلمبردار در ماه هفته ای یک آفیش
تعداد استوری در روز۷ الی ۱۰ استوری
تعداد پست در هفته۵الی ۷پست
تولید محتوابرای هر آیتم
ادمین الگوریتمتمام تعاملات اکانت
دایرکتور۲۴ ساعته
ایجاد تعامل بین مخاطبیندر هر محتوا
و ... .

مبلغ:
۸ میلیون تومان

 

ادمین+

تعداد آفیش فیلمبردار در ماههمراه با تجهیزات فیلمبرداریماهی ۱ بار آفیش
تعداد استوری در روزبین ۴ الی ۱۰ استوری
تعداد پست در هفتهبین ۳ الی ۵ پست در هفته
ادمین الگوریتمتمام تعاملات اکانت
دایرکتور۲۴ ساعته
ایجاد تعامل بین مخاطبیندر هر محتوا

مبلغ:
۵ میلیو و ۹۰۰

ادمین حرفه ای

حضور ادمین حرفه ای از شنبه تا پنجشنبه در مجموعه جهت تولید محتوا.
تعداد استوری در روز بین ۷ الی ۱۲ استوری به صورت چلنج و معرفی.
تعداد پست در هفته بین ۴ الی ۶ پست.
ویرایش تخصصی بایو (بیوگرافی).
تحلیل و آنالیز پیج.
طراحی تم پیج توسط طراحان متخصص مجموعه.
فالو و لایک و دیگر تعاملات.
تولید کپشن حرفه ای و سئو.
هشتگ گذاری حرفه ای در جهت افزایش فالوور و بازدید هدفمند.
افزایش ۱۰۰۰ فالوور هدفمند.
ساخت تیزر تبلیغاتی و عکاسی از محصولات.
تدوین و ادیت عکس حرفه ای توسط طراحان مجموعه.
تعامل بین مخاطبین.
ارسال پست به اکسپلور به صورت تضمینی.
طراحی کاور هایلایت.

قیمت این پکیج همراه با یک تیم حرفه ای ۱۵ نفره به همراه چندین امکانات دیگر ۲۰میلیون به مدت ۳۰ روز ادمینی مفید و ۴۰ روز قرارداد میباشد.

جهت سفارش میتوانید از لینک زیر به صورت پرداخت آسان و یا از طریق وب سایت رسمی آژانس دیجیتال مارکتینگ ویژن مدیا و یا تماس با کارشناسان مجموعه در جهت عقد قرارداد در ارتباط باشید.

مبلغ:
۲۰  میلیون تومان

برنامه ی ویژن مدیا برای مدیریت پیج اینستاگرام شما

59820 scaled

انتشار منظم پست و استوری

در اوایل فقط انتشار پست ملاک و معیار بود! اما امروزه استوری نیز جزو مهمترین بخش هایی است که یک ادمین اینستاگرام باید به آن تسلط داشته باشد و به صورت منظم در آن اقدام به انتشار محتوا نماید. باید موضوع پیج تان را کاملا درک کرده باشید و سپس ساعتی که بیشتر مخاطبان شما آنلاین می شوند را بفهمید تا در همان ساعات اقدام به انتشار محتوا کنید. یکی از مهمترین وظایف ادمین اینستاگرام همین است و باید به صورت منظم این کار را انجام دهد.

محتوا سازی حرفه ای

موضوع دیگری که جزو وظایف یک ادمین اینستاگرام است، این است که کار محتواسازی را به خوبی آموخته باشد. اگر یک پیج می خواهد موفق ظاهر شود، باید محتوایی یونیک و منحصر به فرد داشته باشد. منظور از محتوای یونیک یعنی محتوایی که خود ادمین آن را تولید کرده و منتشر نموده و تا به حال کسی آن را تولید نکرده است. شما باید با توجه به موضوع پیج تان بهترین محتواها را بسازید؛ محتواهایی که از جملات و عکس ها یا فیلم هایی جذاب ساخته شده باشد که نظر بیشتر افراد را به خود جلب کند.

حفظ امنیت پیج و فالوورها

یکی دیگر از وظایف ادمین اینستاگرام این است که به حفظ امنیت پیج و کاربران خود کمک کند. برای پیچ می تواند صفحه اش را به دست افراد با مهارتی که در این زمینه فعالیت می کنند بسپارد یا با ایجاد رمزهای قوی و کارهای مشابه امنیت پیجش را تامین کند. برای حفظ امنیت کاربران، او باید کارهای مختلفی انجام دهد. به عنوان مثال اگر یک پست جنجالی منتشر کرده که زیر آن کاربران یکدیگر را تهدید می کنند یا هر کار مشابه ای، بهتر است که ادمین دخالت کرده و یا کامنت های آنها را پاک کند یا کاری کند که امنیت و آرامش فالوورها حفظ شود تا نخواهند که از پیج خارج شوند.

خلاقیت در تولید محتوا

هرگز فراموش نکنید که درست که تولید محتوا جزو وظایف ادمین اینستاگرام است، اما محتوایی ارزشمند است که تکراری نباشد و در انتشار آن، ادمین از خود خلاقیت به خرج داده باشد. مثلا فرض کنید که شما در مورد یک موضوع جالب محتوایی ساخته و منتشر می کنید. هر چند که محتوای قبلی جذاب بوده باشد، پست بعدی شما باید در مورد محتوایی دیگر باشد. در غیر اینصورت مخاطبان از محتوای تکراری پیج شما خسته می شوند. همواره تلاش کنید که به شیوه های مختلفی محتواهای جذاب بسازید و در اختیار کاربران قرار دهید.

توانایی استفاده از هشتگ های مناسب

استفاده از هشتگ های مناسب، میتواند به افزایش فالوورهای پیج و همچنین افزایش کامنت و لایک آن کمک کند. برای هر پست باید هشتگ های مناسبی را تهیه و قرار دهید. به واسطه ی این هشتگ ها، مخاطبان تان شما را پیدا خواهند کرد و وارد پیج شما خواهند شد. پس تا می توانید از هشتگ های مناسب استفاده کنید و در داخل هر پست خود، آنها را قرار دهید تا به این شیوه بتوانید موفق شوید و پیج تان تبدیل به یکی از بهترین پیج ها بشود. از جمله مهمترین وظایف ادمین اینستاگرام همین موضوع است.

مدیریت تبلیغات

این یکی از وظایف ادمین اینستاگرام بعد از زیاد شدن فالوورها می باشد. شما نباید هر نوع تبلیغی را داخل پیج تان انجام دهید و نباید هر نوع محتوای تبلیغاتی را در جلوی دید مخاطب تان قرار دهید. هر تبلیغاتی که قرار است انجام دهید را به خوبی از دید کاربران تان بررسی کنید تا مبادا آنها از پیچ تان خارج شوند. برخی محتواهای تبلیغاتی مانند محتوای تبلیغاتی جنسی آزار دهنده هستند و باعث می شوند که شما مخاطبان زیادی را از دست بدهید.