۱. تبلیغات در شبکههای اجتماعی
همهی تبلیغات آنلاین نیازی به هزینه ندارند. مردم میتوانند کسبوکار شما را بهصورت ارگانیک از طریق تبلیغات در شبکههای اجتماعی پیدا کنند. با ایجاد یک اکانت بیزینسی در فیسبوک، توییتر، اینستاگرام یا حتی Tik Tok میتوانید مطابق با علاقه مردم محتوای جذابی را تولید کنید.
از
۵ میلیون تا ۲۰ میلیون
۲. تبلیغات کلیکی
تبلیغات کلیکی یا (PPC (pay per click به تبلیغاتی گفته میشود که به ازای هر کلیک باید مبلغی پرداخت کنید. این نوع تبلیغات بازدهی بالایی دارند و شامل انواع مختلفی است که در ادامه به آنها میپردازیم:
از
۳.۹۰۰.۰۰۰ تومان تا ۱۰ میلیون
۳. رپورتاژ آگهی
رپورتاژها که گاهی از آن بهعنوان آگهی تبلیغاتی یا محتوای حمایتشده یاد میشود، روش تبلیغاتی بسیار هوشمندانهای است. شما مطالبی را با هدف معرفی برند خود در سایتهایی که با مطلب شما همخوانی دارند و پربازدید هم هستند منتشر میکنید. با این کار ترافیک سایت خود را افزایش داده و مخاطبان بیشتری را از سایت میزبان به سمت سایت خود هدایت میکنید.
از
۳.۹۰۰.۰۰۰ تومان تا ۱۰ میلیون
۴. بازاریابی ایمیلی (ایمیل مارکتینگ)
بازاریابی ایمیلی باید بخشی جداییناپذیر از ارتباطات آنلاین شما باشد؛ زیرا راهی مهم برای حفظ ارتباط با مشتریان فعلی شما است. فهرست ایمیلی از کاربرانی که مشتاق استفاده از محصولات یا خدمات شما هستند ایجاد کنید. مثلاً وقتی که در وبسایت شما عضو میشوند یا از فروشگاه آنلاین شما خرید میکنند از آنها بخواهید آدرس ایمیلشان را در اختیارتان قرار دهند.
با این کار میتوانید تبلیغات مؤثری را از طریق ایمیل انجام دهید. مثلاً محصولات جدید خود را یا بهروزرسانی خدماتتان را برایشان ایمیل کنید و آنها را باخبرسازید و برای خرید ترغیب کنید. فقط توجه کنید با زیادهروی در این کار، کاربران از شما خسته و بیزار میشوند و دیگر تمایلی به باز کردن ایمیل شما ندارند. (برای آگاهی از اینکه چگونه ایمیل انبوه ارسال کنیم مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد میکنیم)
از
۳.۹۰۰.۰۰۰ تومان تا ۱۰ میلیون
۶. تبلیغات ویدیویی
به دلیل بازدهی بالای محتوای ویدیویی، تبلیغات به روش ویدیو مارکتینگ نیز میتواند تأثیر مستقیم و مؤثری را در ذهن مخاطب ایجاد کند؛ بنابراین میتوانید از پلتفرمهای نمایش ویدیو مثل یوتیوب و آپارات استفاده کنید و تبلیغات ویدیویی خود را به اشتراک گذارید.